روش تعمیر سقف دارای چکه

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه سقف دارای نشتی را از داخل تعمیر کنید؟

مجتمع صنعتی مهندسی ماندانا پلیمر، مجموعه ای از محصولات برای عایق بندی رطوبتی ایده آل ساختمان دارد که می توانند در تعمیر سقف دارای چکه به کار روند. اما، اگر به یک راه حل موقت فوری برای سقف نشتی نیاز دارید و تنها گزینه ای که دارید تعویض آن از داخل است، شما را با محصولات پلی پوش و بتونه درزگیر یا همان ملات ۸۰۰ ماندانا پلیمر آشنا می کنیم.

اگر آب و هوا برای کار در بیرون مساعد نیست، کارشناسان ما به شما نشان می دهند که می توانید تعمیرات موقت سقف خود را تا زمانی که راه حل دائمی تری ایجاد کنید، انجام دهید.
ابزارهایی که برای رفع نشتی سقف از داخل به آن نیاز دارید:
پلی پوش

بتونه درزگیر یا همان ملات ۸۰۰

دستکش

کاردک

چسب پلیمری

به خاطر داشته باشید که این روش ها به عنوان راه حل های موقت در نظر گرفته می شوند. تنها راه حل دائمی برای نشت سقف دارای چکه، تعمیر یا تعویض حرفه ای است. اما، بسته به طول عمر سقف شما و شرایط کلی، این ممکن است به خرید زمان برای شما کمک کند.

منحرف کردن آب

ممکن است نتوانید فوراً نشت را ببندید، به خصوص اگر باران و مرطوب باشد. درزگیر سقف در شرایط مرطوب تا زمانی که زمان برای تعمیر و بازسازی مجددپیش آید، به کمک شما می آید.

باید مسیری برای تخلیه آب فراهم کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار، استفاده از چسب پلیمری است.

آب بندی نشتی سقف دارای چکه

اگر ناحیه آسیب‌دیده از قبل خشک‌شده ، می توانید به این مرحله از آب بندی نشتی بروید.

ابتدا باید مشخص کنید که نشتی از کجا می آید. بهترین راه برای یافتن منبع نشتی این است که به اتاق زیر شیروانی یا فضای زیر سقف کاذب توجه کنید.
در مرحله بعد، یک چراغ قوه بردارید و آن را به اطراف بتابانید و مناطق مرطوب را بررسی کنید. اینها معمولاً به راحتی یافت می شوند زیرا رطوبت باعث نم گرفتگی و کپک می شود.
با استفاده از گچ علامت گذاری، یک دایره در اطراف ناحیه ای که مشکل دارد بکشید. این علامت گذاری به شما کمک می کند تا هنگام تعمیر دائمی تر، مشکل را شناسایی کنید.
برای استفاده از چسب پلیمری و یا بتونه پلیمری سقف، منطقه باید خشک باشد. پس از خشک شدن، مقدار زیادی از درزگیر سقف را روی ناحیه نشتی اعمال کنید. از یک کاردک برای پخش یکنواخت آن استفاده کنید و مطمئن شوید که کل منطقه پوشیده‌شده است.
هنگامی که درزگیر سقف خشک شد،  برای پوشاندن لبه ها و هر سوراخی که ظاهر می شود استفاده کنید.

کلام آخر

مجتمع صنعتی مبتکران ماندانا پلیمر دارای طیف گسترده ای از محصولات و سیستم های مناسب برای عایق کاری موفق می باشد. مشاوران و کارشناسان ما، با تجربه ی بالا و حضوری بالغ بر دو دهه در زمینه عایق سازی ساختمانهای تجاری ، صنعتی و مسکونی ، آماده مشاوره و همکاری با شما هستند.

همین امروز با ما تماس بگیرید:
۰۹۳۹۰۵۲۸۰۶۱ – ۰۴۱۳۳۲۵۴۰۰۵ – ۰۲۱۸۸۶۸۹۷۹۸