کاربرد رزین اپوکسی به عنوان چسب در مصارف خانگی

کاربرد رزین اپوکسی به عنوان چسب در مصارف خانگی

رزین اپوکسی دارای خاصیت چندکاره می باشد. از کاربردهای جانبی رزین اپوکسی، استفاده از آن به عنوان یک عامل متصل کننده ی قوی است.

۱. استفاده از رزین اپوکسی به عنوان چسب
رزین اپوکسی دارای خاصیت چندمنظوره می باشد. از کاربردهای جانبی رزین اپوکسی، می توان به استفاده از آن به عنوان یک عامل متصل کننده ی قوی اشاره کرد. پیوند شیمیایی رزین اپوکسی با هاردنر آن، دارای خاصیت چسبندگی بالایی است و برای اتصال قطعات و تعمیرات می توان از آن استفاده کرد.

۲. محکم کردن اتصالات شل شده ی مبلمان با استفاده از رزین اپوکسی
رزین اپوکسی با ماندگاری بالا می تواند اتصالات وسایل منزل که به مرور زمان شل شده اند را محکم کند. بدین منظور لایه ای از رزین اپوکسی بر روی هر دو قسمت جدا شده از هم، کشیده شود و تا زمان خشک شدن رزین صبور باشید. استفاده از برس های مخصوص برای رزین کاری مبلمان توصیه می شود. رزین اپوکسی مناسب سطوح چوبی، استفاده شود.

۳. تعمیر شکستگی های لوازم خانگی را با رزین اپوکسی
نواحی شکسته ی گلدان، دسته ی لیوان یا قاب عکس  را با استفاده از رزین بهم بچسبانید. رزین با خاصیت چسبندگی بالا، اشیای با ارزش دچار شکستگی را دوباره، قابل استفاده می کند.

۴. درزگیری قطعات فایبرگلاسی با استفاده از رزین اپوکسی
لایه ی نازکی از رزین اپوکسی روی درز های ایجادشده ی فایبرگلاسی مانند اسباب بازی ها بکشید و تا خشک شدن کامل آن، منتظر بمانید.

۵. اتصال قطعات جواهرات و اکسسوارهای تزیینی
تکه های جدا شده ی جواهرات و اکسسوارهای تزیینی را می توان با رزین اپوکسی بهم متصل کرد. رزین اپوکسی پس از خشک شدن، دیده نمی شود.
ساخت اکسسوارهای تزیینی از کاربردهای رزین اپوکسی، می باشد.

توجه :
رزین اپوکسی بعد از مخلوط شدن با هاردنر بایستی سریعاً مصرف گردد.
اطلاعات روی بسته بندی محصول و دستورالعمل های شرکت سازنده، مطالعه گردد.
براساس استاندارد جهانی ظرف مربوط به رزین با حرف A یا اپوکسی، مشخص میگردد.
ظرف کوچک‌تر، جزء B یا هاردنر است.

رزین اپوکسی ۸۱۰ و هاردنر ۲۲۹۱، از جمله محصولات تولید شده در شرکت دانش بیان مبتکران ماندانا پلیمر می باشد که قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می باشد. این محصول مصارف گوناگونی دارد.

بیشتر بخوانید :
در زمان خرید رزین اپوکسی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟!

آموزشگاه پیشگامان کارآفرین، وابسته به سازمان فنی و حرفه ای کشور، در زمره ی آموزشگاه های پیشرو در زمینه توانمند سازی و خود اشتغالی جوانان عزیز می باشد. راه اندازی کسب و کاری به روز و بدون نیاز به سرمایه کلان، اعطای گواهی سازمان فنی حرفه ای پس از شرکت در دوره ها و آموزش کاملا عملی و کارگاهی از مزایای شرکت در این دوره ها می باشد.
برای آشنایی با دوره های کار با رزین می توانید با ما در ارتباط باشید.
همین امروز با ما تماس بگیرید:
۰۹۳۶۴۰۸۴۰۳۵ – ۰۹۱۲۴۹۳۷۸۹۷ – ۰۲۱۸۸۶۸۹۷۹۸