محبوبیت عایق رطوبتی پلیمری چه دلایلی دارد و چرا عایقکاری رطوبتی پلیمری بهتر است؟

محبوبیت عایق رطوبتی پلیمری در سال های اخیر، با روی آوردن مهندسین سازه و معماران به آن، هویداست.

عایق رطوبتی پلیمری

امروزه با آزمایشات متعدد و تجربه استفاده از عایق رطوبتی پلیمری، نقش عایق رطوبتی پلیمری به عنوان راه حل دائمی جهت جلوگیری از نشت آب و رطوبت در سازه های بتنی مشخص است.

عایق پلیمری به دلیل مقاومت در برابر مواد قلیایی موجود در خاک برای عایق کاری استخر مناسب است. همچنین روشی ایده آل برای عایق بندی پشت‌بام به علت مقاومت در برابر مواد شیمیایی موجود در آلودگی هواست.

عایق پلیمری به دلیل دارا بودن ویسکوزیته‌ی مناسب و سرعت اجرای آن، روشی مطلوب است و هزینه عایقکاری را کاهش میدهد. عایق رطوبتی پلیمری انواع مختلفی دارد. برای کاربردهای چون ایزولاسیون استخر، ایزولاسیون پشت بام، عایقبندی بالکن، عایق بندی سرویس بهداشتی و حمام، آشپزخانه و سطوح فلزی، با موفقیت قابل اجراست.

در فرمولاسیون عایقی همه کاره، توجه به تنوع موقعیت جغرافیایی، مواد و مصالح ساختمانی در شهر های ایران حیاتی است. متخصصین ماندانا پلیمر با توجه به این موضوع، به تحقیق و آزمایش در این زمینه مشغولند.

عایق رطوبتی پلیمری نسل جدید با نام تجاری ایزوپل، نتیجه سال ها تحقیق و آزمایش و استفاده از تکنولوژی روز دنیا میباشد. ایزوپل راه حلی مقرون بصرفه به دلیل کاربرد آسان آن در عایقکاری زیرزمین، ایزولاسیون استخر، ایزولاسیون پشت بام، عایق بندی بالکن، عایق بندی سرویس بهداشتی و حمام، آشپزخانه و سطوح قلزی میباشد.

بررسی ها و تحقیقات آزمایشگاهی حاکی از مناسب بودن ایزوپل برای عایقبندی رطوبتی در کشورهای جنوب غرب آسیا از جمله ایران است. از دلایل تصدیق و محبوبیت عایق رطوبتی ایزوپل به عنوان بهترین عایق رطوبتی ایران، می توان اجرای آسان و عایق بندی با ضخامت یکنواخت و ساختاری یکنواخت و بدون درز را نامبرد.

کلام آخر

شرکت مهندسی ماندانا پلیمر با تجربه ی بالا و حضوری بالغ بر دو دهه در زمینه عایق سازی ساختمانهای تجاری، صنعتی و مسکونی، آماده مشاوره و همکاری با شماست.

همین امروز با ما تماس بگیرید:
+989390528061 – +98 41 332 540 05 – ۰۲۱۸۸۶۸۹۷۹۸