هنر رزین کاری در ایران

هنر رزین کاری 

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که با شنیدن کلمه (رزین)، ذهنتان به سمت مصارف صنعتی و مواد اولیه کارخانه های تولیدی می رود، اکیداً توصیه می شود، مقاله امروز با مطالعه کرده و با چهره ی دیگر رزین و علم پلیمر و رد پای آن در خلق آثار بی نظیر هنری، آشنا شوید.

رزین اپوکسی چیست؟
هنر رزین کاری چیست؟
تاریخچه استفاده از رزین کاری به چه کشورهایی برمیگردد؟

رزین اپوکسی چیست؟

رزین اپوکسی سیستم دوجزئی، متشکل از رزین و هاردنر است. با مخلوط کردن این دو ماده، واکنش شیمیایی، میان آن دو رخ می دهد که با گذشت چند ساعت، رزین سیال، تبدیل به ماده ای جامد و سخت می شود.
تنیجه این ترکیب، سطحی صاف و براق خواهد بود. حالا که بطور مختصر با رزین اپوکسی آشنا شدید، در ادامه مقاله، از واژه رزین، به جای رزین اپوکسی استفاده می کنیم.

هنر رزین کاری چیست؟

خلق آثاری مسحورکننده، شفاف و درخشنده، گیرا و دارای عمق معنایی، با هنر رزین، میسر است.
کاربرد پیگمنت های رنگی و انواع ادتیو ها در این هنر، به زیبایی چشم نواز آثار، می افزاید. دنیای کار با رزین آنچنان پر ماجرا است که حتی متخصصین امر، دائماً در حال یادگیری و اکتشاف جنبه های بیشتر استفاده از رزین هستند.

تاریخچه استفاده از رزین کاری به چه کشورهایی برمیگردد؟

سابقه استفاده از رزین، برای کارهای هنری، به کشورهای امریکا، کانادا و استرالیا باز میگردد. تکنیک های نوین رزین کاری در اروپا، روز به روز درحال شناخته شدن هستند و هر فرد علاقمند به ماجراجویی در دنیای هنر، علاقمند به امتحان کردن کارهای هنری با رزین است.
در مقالات بعدی به کاربردهای هنر رزین با عناصر دیگر، در هنر ژئود و توضیح انواع کارهای هنری با رزین میپردازیم.

کلام آخر:

آموزشگاه پیشگامان کارآفرین، با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای، در رشته های پلیمر، ساختمان و معماری، پیشرو در آموزش صفر تا صد انواع کارهای هنری با رزین، برای افراد مستعد و مشتاق می باشد. از اهداف موسسه، آماده سازی کارآموزان برای ورود به بازار کار و داشتن شغل مرتبط با مهارت کسب شده، می باشد. مدرسین این آموزشگاه از اساتید مجرب دانشگاهی و با تجربه هستند.

برای اطلاع از زمان و نحوه برگزاری دوره ها، ما در تماس باشید.

همین امروز با ما تماس بگیرید:
+989364084035 – ۰۲۱۸۸۶۸۹۷۹۸

ت