هنر دیواری با رزین رنگارنگ چگونه است؟

رزین یک وسیله شگفت‌انگیز برای استفاده از هنر است. با استفاده از رزین میتوان تابلوهای هنری با رنگ های متفاوت ایجاد کرد.

آماده‌سازی بوم به چه شکل انجام میشود؟

من از تکه تخته چندلای ضایعاتی بزرگی که در مغازه چوب فروشی خود داشتم به عنوان بوم استفاده کردم. توصیه می کنم از یک تخته به جای یک بوم‌کشیده استفاده کنید. هر دو کار خواهند کرد، اما باید مطمئن شوید که از مرکز بوم حمایت کنید، که ممکن است مشکل باشد.

مطمئن باشید که بوم شما، هر آنچه که انتخاب می کنید، عاری از گرد و غبار و زباله باشد.

آب بندی بوم:

چند اونس رزین (دستورالعمل های زیر) را مخلوط کنید و آن را به صورت نازک روی بوم/ تخته پخش کنید تا سطح را ببندید. از شعله برای بیرون آوردن حباب های موجود استفاده کنید. این پوشش به پخش شدن یکنواخت رزین کمک می‌کند و تعداد حباب‌هایی را که بعداً ایجاد می‌شوند کاهش می‌دهد. چوب مخصوصاً اگر به درستی درزگیری نشود، حباب های هوای زیادی از خود بیرون می دهد.

آماده‌سازی فضای کار:

رزین کثیف است! مطمئناً می خواهید از دستکش استفاده کنید زیرا تمیز کردن دستان شما بسیار سخت است. همچنین باید مطمئن شوید که یک جعبه خوب یا لایه‌ها و لایه‌های روزنامه، یا چیزی پلاستیکی بزرگ‌تر از بوم خود دارید تا چکه‌هایی که از کناره‌های بوم شما می‌ریزد را بگیرد. قطرات همیشه وجود خواهد داشت! حتماً حوله کاغذی هم داشته باشید تا در صورت ریختن مقداری از آن، مقداری دستمال کاغذی به همراه داشته باشید.

محاسبه درصد رزین و هاردنر:

رزین اپوکسی دارای دو بخش است: قسمت A – رزین و قسمت B – هاردنر. برای این هنر شما مقدار زیادی رزین را مخلوط می کنید، بنابراین به چند فنجان نیاز دارید. فکر کنم از شش کل استفاده کردم. در واقع، مقدار مورد نیاز شما به اندازه بوم شما بستگی دارد و بسته‌بندی به شما می گوید که چقدر نیاز دارید. من از سه ۸ اونس استفاده کردم. جعبه ها. می توانید تمام رزین را به یکباره در یک ظرف یکبار مصرف بزرگ مخلوط کنید، سپس مقدار کمتری را در هر یک از فنجان ها بریزید (به هر تعداد رنگی که نیاز دارید) یا می توانید چند فنجان کوچکتر را مخلوط کنید و آنها را در فنجان های مختلف جدا کنید. رنگهای متفاوت.

اختلاط رزین:

وقتی رزین را مخلوط می‌کنید، باید دقیقاً به همان مقدار قسمت A و قسمت B اضافه کنید. با یک چوب همزن کاملاً مخلوط کنید و مطمئن شوید که در حین حرکت کناره‌ها را خراش دهید. حالا به مقدار کمتر در فنجان های مختلف بریزید و رنگدانه رنگی یا رنگ اکریلیک را به رزین اضافه کنید تا هر رنگ تغییر کند. من از ۶ رنگ استفاده کردم، اما شما می توانید به تعداد دلخواه یا کمتر استفاده کنید. من از سفید، آبی، سبز، بنفش (ترکیب قرمز و آبی)، سفید با زرق و برق و رنگ اکریلیک مسی استفاده کردم.

ریختن رزین:

تصمیم بگیرید که یک فنجان اولین فنجان ریختن شما باشد. مقداری از رنگ های دیگر را داخل این رزین بریزید. سفید فنجان اصلی من بود، سپس آبی، سبز، بنفش، سفید پر زرق و برق، مس را اضافه کردم و سپس یک بار دیگر این کار را انجام دادم تا اینکه فنجان کاملاً پر شد. آن فنجان را در مرکز بوم خود بریزید. در واقع، از آنجایی که هنر می‌سازید، می‌توانید آن را در هر جایی بریزید، فقط هر چیزی است که می‌خواهید. ریختن اول من برای پوشاندن بوم کافی نبود، بنابراین دومی را با استفاده از مقدار بیشتری از هر رنگ رزین انجام دادم.

تمام آن رنگ ها و الگوهای شگفت انگیز را بررسی کنید! بعد از آن ریختن هنوز کمی روی لبه ها نیاز داشتم، بنابراین هر فنجان رنگی را برداشتم و فقط آن را در نقاط خالی ریختم. حتی مقداری از رنگ ها را روی آن ریختم تا کمی شخصیت بیشتر به آن اضافه کنم. شما می توانید هر آنچه می خواهید انجام دهید!

رفع حباب ها:

هر پروژه رزینی که من انجام داده‌ام هزاران حباب داشته است. هیچ چیز مهمی نیست! تنها چیزی که نیاز دارید یک مشعل میکرو بوتان است تا به سرعت شعله را در بالای رزین بچرخاند و تمام حباب ها را بیرون بیاورد. گاهی اوقات کمک می کند مدت کوتاهی پس از ریختن، مثلاً ۱۰ دقیقه صبر کنید، سپس برگردید و حباب ها را بیرون بیاورید. این تضمین می کند که بیشتر حفره های هوا به سمت بالا می روند.

تا خشک شدن رزین منتظر بمانید :

بسیار خوب، بنابراین نکته نهایی این است که مطمئن شوید اثر هنری شما در مکانی تمیز است که هیچ گرد و غبار یا زباله روی آن فرود نمی‌آید. اجازه دهید ۲۴ ساعت خوب شود.

تمام الگوهای شگفت انگیز را بررسی کنید. با ته نشین شدن رزین و مخلوط شدن با هم، این تغییرات اندکی ادامه خواهد یافت.

همه انجام شد – هنر دیوار رزینی رنگارنگ!

حالا فقط بایستید و از آن اثر هنری شگفت انگیزی که ساخته‌اید لذت ببرید. الگوها، درخشش رنگ های متالیک را بررسی کنید، تصاویر پنهان یا طرح مورد علاقه خود را بیابید و قدردانی کنید که ساختن چیزی بسیار عالی چقدر آسان بوده است! اگر مایلید آن را قاب کنید یا همان طور که هست بگذارید! (من یک قاب سفید اضافه کردم.)

کلام آخر

مجتمع صنعتی مبتکران ماندانا پلیمردارای طیف گسترده ای از محصولات و سیستم های مناسب برای عایق کاری موفق می باشد. مشاوران و کارشناسان ما، با تجربه ی بالا و حضوری بالغ بر دو دهه در زمینه عایق‌سازی ساختمانهای تجاری، صنعتی و مسکونی، آماده مشاوره و همکاری با شما هستند.

همین امروز با ما تماس بگیرید:
۰۹۳۹۰۵۲۸۰۶۱ – ۰۴۱۳۳۲۵۴۰۰۵ – ۰۲۱۸۸۶۸۹۷۹۸