نمونه عایق رطوبتی ایزوپل به روی ایزوگام فرسوده پشت بام

نمونه عایق رطوبتی اجرایی ایزوپل به روی ایزوگام فرسوده در پشت بام

در این ویدئو نشان میدهیم که چطور از یک پشت بام عایق‌شده با ایزوگام، با استفاده از عایق رطوبتی ایزوپل، میتوان فضایی کاربردی، بادوام و زیبا ایجاد کرد.

توضیحات

عایق‌بندی با روش ایزوگام و قیرگونی روش منسوخی در کشورهای پیشرفته دنیا است. در کشورهای پیشرفته سالهاست که روش های نوین عایق‌بندی رطوبتی مورد استفاده قرار می گیرند. در ایران حدود دو دهه پیش، بومی‌سازی محصولات برای اولین بار این فناوری توسط محققین و دانشگاهیان شرکت دانش بنیان مانداناپلیمر، مورد تحقیق و بررسی قرارگرفت. با جلب اعتماد و انجام صدها پروژه موفق در سراسر ایران، محصولات این شرکت، نامی آشنا و مورد اعتماد در صنعت عایق‌بندی رطوبتی کشور هستند.

مجتمع صنعتی مهندسی مبتکران ماندانا پلیمر (شرکت‌ دانش بنیان و دانشگاهی) یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های انواع عایق رطوبتی پلیمری در ایران می باشد.

عایق رطوبتی پلیمری

عایق رطوبتی پلیمری تولیدشده توسط این مجموعه با نام تجاری ایزوپل دارای پروانه بهره‌برداری و استاندارد بین‌المللی انگلیس ۱۴۸۹۱ BS EN بوده که برای مصارف مختلفی از جمله موارد زیر کاربرد دارد:

  استخر
پشت بام
بالکن
 زیر کاشی
–  آب نما

وجود دستورالعمل ها و تکنیکال دیتاشیت های مخصوص برای هر محصول و هرنوع کاربرد، وجه تمایز محصولات ماست. هنگام خرید محصول از این مجموعه، دستورالعمل مربوطه با توجه به کارشناسی محل مورد استفاده را دریافت کنید.

مشاورین با تجربه و مستعد ما با تجربه بالغ بر دو دهه، آماده همکاری و مشاوره با شما پیمانکاران، مجریان و صاحبان املاک گرامی هستند.

همین امروز با ما تماس بگیرید:
۰۹۳۹۰۵۲۸۰۶۱ – ۰۴۱۳۳۲۵۴۰۰۵ – ۰۲۱۸۸۶۸۹۷۹۸