عایقکاری کف آشپزخانه و روش های مختلف آن- قسمت اول

عایقکاری آشپزخانه یا به عبارتی عایق بندی رطوبتی آن می تواند با روش های مختلفی انجام پذیرد.

از جمله پرمصرف ترین مناطق یک خانه، آشپزخانه می باشد. آشپزخانه از مناطق مستعد برای نفوذ و نشت آب و رطوبت بوده و این نم گرفتگی، هزینه های عایق کاری زیادی را به دنبال دارد. اگر کف آشپزخانه به درستی آب بندی و درزگیری نشود، مشکلات زیادی به وجود می آید از جمله :

۱. رشد و نمو قارچ و کپک

به دام افتادن تدریجی آب در سطح زیرکاشی و رشد و نمو قارچ ها در این سطح، علاوه بر لق شدن کاشی ها چون محیط بهداشتی آشپزخانه درگیر رشد قارچ و کپک می شود، باعث ایجاد مشکلات تنفسی برای افراد خانواده از جمله، حملات آسم و تحرکات پوستی می گردد.

۲.رشد حشرات موذی

تجمع رطوبت در کف آشپزخانه این مکان را فضایی مناسب برای تولید مثل حشرات موذی ازجمله سوسک، موریانه و مورچه می کند. در بسیاری از موارد، افراد از حشره کش ها برای ریشه کن کردن این حشرات استفاده میکنند که نه تنها مشکل عایقکاری آشپزخانه را حل نمی کند بلکه به دلیل استفاده از مواد شیمیایی خطرناک در تولید حشره کش ها، مواد غذایی و محیط آشپزخانه دچار آلودگی شیمیایی میگردد.

پیشگیری بهتر از درمان

عایق رطوبتی پلیمری:

استفاده از عایق رطوبتی پلیمری ایزوپل، به دلیل ایجاد سطحی یکدست با مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و رطوبت هوا، بهترین و ایده آل ترین روش برای عایق بندی می باشد.

کفپوش پلی اورتان ماندانا پلیمر: 

کفپوش هاي يکپارچه پليمري، جهت پوشش کف استفاده مي گردد تا ضمن ارائه زیبائی، امکان مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه، شستشوی آسان و سريع را فراهم سازد.

کلام آخر

شرکت دانش بنیان مبتکران ماندانا پلیمر دارای طیف گسترده ای از محصولات و سیستم های مناسب برای عایق کاری موفق می باشد. مشاوران و کارشناسان ما، با تجربه ی بالا و حضوری بالغ بر دو دهه در زمینه عایق سازی ساختمانهای تجاری، صنعتی و مسکونی، آماده مشاوره و همکاری با شما هستند.

همین امروز با ما تماس بگیرید:
+989390528061 – +98 41 332 540 05 – ۰۲۱۸۸۶۸۹۷۹۸