راهنمای انتخاب بهترین روش عایق بندی نمای ساختمان

انتخاب بهترین روش عایق بندی نمای ساختمان

نفوذ رطوبت از نمای ساختمان، باعث آسیب های فراوانی به فضای خارجی و داخلی ساختمان می گردد. انتخاب عایق محافظتی نمای ساختمان، طول عمر نما را افزایش می دهد و آن را غیرقابل تخریب میسازد.
کشور ایران به دلیل داشتن اقلیم های متفاوت و آب و هوای متنوع، از مصالح گوناگونی برای نماکاری ساختمان، استفاده میگردد. از جمله نماهای رایج در ایران میتوان به نماهای سنگی، نمای آجری، کامپوزیتی، سیمانی و شیشه ای اشاره کرد.

انتخاب نوع عایق بندی نما، بایستی با توجه به نوع نمای بکار رفته انجام گیرد. به عنوان مثال، حفاظت و عایق بندی نمای آجری در برابر نشت آب، دارای پیچیدگی های خاصی است و روش های قبلی پاسخگوی نیازهای عایق بندی آن، نمی باشند. انتخاب عایق نمایی با کیفیت و مقاوم در برابر عوامل شیمیایی و محیطی، تغییرات آب و هوایی و نورخورشید، از ضروریات می باشد.

تعمیر و بازسازی نمای ساختمان، نیاز به درزگیری و یکدست سازی سطح نمایی که عایق بندی روی آن بایستی اعمال گردد، دارد.

فناوری نوین با ترکیب دانش و تجربه، محصولاتی با ویژگی های منحصربه فرد، بادوام و مقاوم در برابر عوامل محیطی و شیمیایی ارائه کرده است.
امروزه استفاده از عایق های رطوبتی مایع در عایق کاری نمای ساختمان، طرفداران زیادی پیدا کرده است و روز به روز به محبوبیت آن افزوده می شود.
ایزولاسیون پلیمری عایق نما، محصول شرکت ماندانا پلیمر، با داشتن ویژگی های منحصر به فردی از جمله، قابلیت اجرا روی سطوح مختلف با انواع اشکال هندسی، رنگ بندی های متنوع، چسبندگی فوق العاده و مقاوم در برابر تغییرات شدید آب و هوایی، اجرای آسان با استفاده از ابزارهای ساده، سازگار با محیط زیست و قدرت پوشش دهی بالا، در بسیاری از پروژه ها با موفقیت اجرا شده است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای انتخاب بهترین عایق بندی برای پشت بام بتنی منازل مسکونی

دستورالعمل اجرای عایق رطوبتی

عایق کاری رطوبتی چیست؟

مهندسی ماندانا پلیمر با تجربه ی بالا و حضوری بالغ بر دو دهه در زمینه عایق سازی ساختمان های تجاری، صنعتی و مسکونی، آماده مشاوره و همکاری با شما است.

همین امروز با ما تماس بگیرید:
۰۹۳۹۰۵۲۸۰۶۱ – ۰۴۱۳۳۲۵۴۰۰۵ – ۰۲۱۸۸۶۸۹۷۹۸