چرا عایق رطوبتی مایع جایگزینی مناسب برای ایزوگام، تعمیر عایق بندی برای فصل سرد سال است؟

چرا عایق رطوبتی مایع جایگزینی مناسب برای ایزوگام در تعمیرعایق بندی برای فصل سرد سال است؟

تعمیر و بازسازی قسمت های مختلف ساختمان که در اثر نشتی آب، دچار آسیب شده اند، هزینه های زیادی به همراه دارد و در بیشتر موارد نتیجه ی مطلوب حاصل نمی گردد.

توضیحات

چرا عایق رطوبتی مایع جایگزینی مناسب به جای ایزوگام، در بازسازی و تعمیر عایق بندی برای فصل سرد سال است؟

تعمیر و بازسازی قسمت های مختلف ساختمان که در اثر نشتی آب، دچار آسیب شده اند، هزینه های زیادی به همراه دارد و در بیشتر موارد نتیجه ی مطلوب حاصل نمیگردد. حال سوالی که مطرح می شود این است: کدام نوع عایق بندی، برای بازسازی و تعمیر مناسب می باشد؟

با نگاهی به تحقیقات و تجربیات میدانی به دست آمده، استفاده از عایق های رطوبتی مایع، ایده آل ترین انتخاب می باشد.

از مزایای این سیستم عایق بندی رطوبتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد؟

۱. امکان اجرای عایق بندی بدون نیاز به تخریب کل سطح عایق بندی قبلی

عایق رطوبتی مایع را می توان به راحتی روی سطوح عایق بندی شده دارای نشتی اجرا کرد و نیاز به هزینه ی تخریب و جداسازی ایزوگام دارای نشتی و صرف زمان و هزینه ی اضافی، نیست.

البته بایستی توجه کرد که درزگیری و یکدست سازی سطوح مورد نظر، قبل از اجرا، امری ضروری است.

یادآور می شود عایق رطوبتی مایع، به روی پشت بام های بدون عایق بندی و تازه احداث شده نیز با کیفیت بالا و ماندگاری بسیار، قابل اجرا است.

۲. چسبدگی بالا به سطح و ایجاد عایقی یکدست

سطوح بالکن ها و پیاده راه ها علاوه بر در معرض آب باران و نشتی آب و رطوبت بودن، در معرض تردد و ساییدگی حاصل از آن می باشند. سیستم های عایق رطوبتی مایع به دلیل وجود مواد پلیمری و رزین های آکریلیکی پایه ی آب در آن، با مقاومت بالا و امکان ایزولاسیون یکپارجه کف و دیواره ها، و چسبندگی بالا به سطوح زیرین، می چسبد و بهترین انتخاب برای عایق بندی می باشند.

۳. امکان اجرای آسان بدون نیاز به اعمال حرارت

سیستم عایق رطوبتی مایع برخلاف روش های سنتی عایق بندی مانند ایزوگام که نیاز به اعمال حرارت برای چسبندگی به سطح داشتند، به سادگی توسط غلطک و برس اجرا میشود و در طی یک شبانه روز، قابل تردد میگردد.

درنظر بگیرید که سطح مورد اجرا، خشک بوده و در حین بارندگی از اجرای آن بپرهیزید.

۴. مقرون به صرفه بودن

عایق کاری با استفاده از عایق های رطوبتی، نیاز به صرف هزینه های بالا ندارد و به سادگی با رعایت دستورالعمل های سازنده، قابل اجرا است.

۵. عدم نیاز به کاشی کاری سطوح برای تردد

در طی تابستان بر اثر تابش نورخورشید، سطح ایزوگام دچار تغییراتی می شود که در صورت تردد روی آن نیاز به بازسازی و کاشی کاری را بر کاربران متحمل می سازد. عایق رطوبتی مایع، قابل تردد بوده و ماهیت و رنگ آن در برابر اشعه ی ماورا بنفش نور خورشید، ثابت می ماند.

۶. امکان تعیین رنگ به هنگام عایق کاری و زیباسازی محیط

عایق های رطوبتی مایع، با رنگ های متنوع در اختیار کاربران قرار میگیرند و استفاده از آن ها علاوه بر تعمیر، به زیباسازی فضای شهری نیز کمک می کند.

فناوری عایق رطوبتی مایع، بین سالهای ۱۹۴۵ تا ۱۹۵، توسعه داده شد و دیری نپایید که صنعت عایق رطوبتی مایع شروع به فعالیت کرد. در طی این سال ها، سازمان های مختلفی با طراحی آزمون های مختلفی سعی در بالا بردن کیفیت و تعیین درجه ی مقاومت عایق رطوبتی مایع داشته اند. شرکت دانش بنیان مبتکران ماندانا پلیمر مفتخر به دریافت استاندارد بین المللی انگلیس (۱۴۸۹۱(BS EN برای محصولات عایق های رطوبتی پلیمری با برند ایزوپل، می باشد. این شرکت دارای گواهی نامه ثبت اختراع “تهیه اپوکسی پایه آبی با کاربرد در پوشش ها”  از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را دارا می باشد. انواع آزمون های لازم مطابق استانداردهای جهانی با موفقیت بر روی این محصول انجام گرفته است و مورد تایید مراکز معتبر علمی نیز قرار گرفته است و در نهایت موفق به ثبت نام تجاری ایزوپل، گردیده است.

شرکت دانش بنیان مبتکران ماندانا پلیمر دارای طیف گسترده ای از محصولات و سیستم های مناسب برای عایق کاری موفق می باشد. مشاوران و کارشناسان ما، با تجربه ی بالا و حضوری بالغ بر دو دهه در زمینه عایق سازی ساختمانهای تجاری، صنعتی و مسکونی، آماده مشاوره و همکاری با شما است.

همین امروز با ما تماس بگیرید:
۰۹۳۹۰۵۲۸۰۶۱ – ۰۴۱۳۳۲۵۴۰۰۵ – ۰۲۱۸۸۶۸۹۷۹۸

بیشتر بخوانید :

دستورالعمل عایق رطوبتی

عایق بندی رطوبتی پروژه های مسکونی-تجاری