بهترین عایق رطوبتی چیست؟

بهترین عایق رطوبتی چیست؟

بهترین نوع عایق بندی رطوبتی مطابق استانداردهای جهانی را در این مقاله مطالعه کنید.

توضیحات

۵ دلیل اصلی برای استفاده از عایق رطوبتی مایع

1. صرفه جویی در وقت

معمولاً عایق رطوبتی پلیمری، با اسپری کردن یا رنگرزی اجرا می شود. برای مثال، برای برخی از پروژه‌ها، نصب ۱۰۰۰۰ فوت مربع ایزوگام، بین دو تا سه روز طول می‌کشد. در مقایسه، بسته به محصول مورد استفاده عایق رطوبتی پلیمری جهت ایزولاسیون پشت بام، تا ۱۰۰۰۰ فوت مربع عایق رطوبتی اسپری در یک روز اجرا می شود.

2. بدون درز

رایج ترین مناطقی که محلول های عایق رطوبتی پیش ساخته چون ایزوگام، شکست می خورند، در اتصالات و درزها است. عایق رطوبتی مایع می تواند بر این مشکل غلبه کند. همانطور که استفاده می شود، با یا بدون تقویت، پخش می شود تا تمام سطح را بپوشاند، و برای تشکیل یک لایه پیوسته، خشک می شود، بنابراین هیچ درزی وجود ندارد که آب از آن عبور کند.

3. سازگاری

برش و نصب ورقه های عایق رطوبتی پیش ساخته (ایزوگام) به گونه ای که روی سطحی که قرار است ضد آب شود مناسب باشد و اطمینان حاصل شود که در حین نصب دهانه ماهی یا فضای خالی در غشاء ظاهر نمی شود، مشکل است. سیستم های آب بندی مایع بر این چالش غلبه می کنند. آنها به سادگی با شکل ساختار مطابقت دارند. این به محلول ضد آب اجازه می دهد سطحی یکپارچه بدست آید و بر نقاط آسیب پذیر مانند مفاصل غلبه کند و با عیوب جزئی در سطحی که محافظت می کند سازگار شود.

4. خاصیت چندمنظوره

معماران امروزی از امکانات بروز و پیشرفته استفاده میکنند و عایق رطوبتی پلیمری دست آنها را در اجرای خلاقیت خود باز میگذارند. از لوله‌ها و زه‌کشی‌های متعدد روی یک بام سبز گرفته تا صدها نورگیر روی سقف استاندارد، عایق رطوبتی مایع برای بسیاری از پروژه‌ها بهترین عملکرد را دارد، زیرا به گونه‌ای طراحی شده است که یکپارچه باشد و با طرح‌های چالش برانگیز مطابقت دارد.

5. عملکرد بالا

همانند غشاهای ورقه ای، عایق‌های رطوبتی مایع انواع سطوح عملکردی دارند و مجتمع صنعتی ماندانا پلیمر مفتخر است که بهترین نوع عایق رطوبتی با نام تجاری ایزوپل را وارد بازارهای داخلی و خارجی کرده است. عایق رطوبتی مایع با بالاترین عملکرد می توانند از بسیاری جهات از عایق رطوبتی ورقه ای بهتر عمل کنند. ترکیبی از خواص آب بند فیزیکی (یعنی سختی ساحل، استحکام کششی، استحکام پارگی، ازدیاد طول و …) و همچنین سهولت استفاده و کاربرد سریع، آنها را به راه‌حلی برای پیمانکاران و معماران تبدیل کرده است.

همچنین دارای خواص الاستومری هستند

بنابراین می توانند حرکات ساختاری جزئی را در خود جای دهند. همانطور که سازه ته‌نشین میشود یا حرکت می کند، غشای ضد آب همراه با آن حرکت میکند تا حداکثر حفاظت را تضمین کند. عایق رطوبتی ورقه‌ای ممکن است برای برخی کاربردها به خوبی کار کند، اما برای پروژه‌هایی مانند پشت بام‌ها و عرشه‌ها که نفوذ زیادی دارند و خطر نفوذ آب زیاد است، عایق‌رطوبتی اعمال شده با مایع راه‌حل انتخابی است.

کلام آخر

شرکت دانش بنیان مبتکران ماندانا پلیمر دارای طیف گسترده‌ای از محصولات و سیستم‌های مناسب برای عایق کاری موفق میباشد. مشاوران و کارشناسان ما، با تجربه ی بالا و حضوری بالغ بر دو دهه در زمینه عایق سازی ساختمانهای تجاری، صنعتی و مسکونی، آماده مشاوره و همکاری با شما هستند.