بازار کار کفپوش سه بعدی چگونه است؟

بازار کار کفپوش سه بعدی چگونه است؟

بازار کار کفپوش سه بعدی و آینده اشتغال زایی رشته:
سوال متداول متقاضیان ورکشاپ در مورد بازار کار کفپوش اپوکسی؟

توضیحات

تاریخچه پیدایش کفپوش های اپوکسی در دنیا به چند دهه قبل در دنیا  برمی گردد .

گرایش به نصب کفپوش اپوکسی سه بعدی در ایران با پخش کلیپ اموزش اجرای کفپوش اپوکسی سه بعدی توسط مجتمع صنعتی مانداناپلیمر در مرداد ۹۵ در تابستان ۹۵ داغ شد.
تا قبل از پخش این کلیپ مردم اگاهی کمتری به استفاده از این کفپوش ها در منازل داشتند. لذا اجرای این نوع کفپوش های اپوکسی یکی از مهارت های خوداشتغالی و نوعی استارت آپ محسوب می شود.
کفپوش های اپوکسی بصورت صنعتی و دکوراتیو دارای تنوع طرح فوق العاده می باشند. یک نصاب کفپوش اپوکسی که دوره آموزشی آن را به طور اصولی و با یادگیری شرایط و نحوه اجرایی پشت سر گذاشته است، می تواند در صورت داشتن یک بازاریابی خوب کسب درآمد خوبی از این مهارت اکتسابی به عنوان شغل دوم نصیب خود کند.
به ویژه در شهرهای صنعتی که محل احداث کارخانجات بزرگ دارویی و صنعتی… می باشد، تقاضای اجرای کفپوش های اپوکسی زیاد بوده و بازار کارخوبی خواهند داشت. امروزه طبق الزام بهداشت برای کارخانجات دارویی و آزمایشگاه، استفاده از کفپوش های یکپارچه آنتی باکتریال ضروری می باشد.
کفپوش های اپوکسی بهترین گزینه جهت استفاده برای این مکان ها هستند. همچنین در کارخانجات با ترددهای سنگین لیفتراک… استحکام و مقاومت کفپوش یکی از مهترین نکات کفپوش مورد استفاده می باشد، که به جرات می توان گفت کفپوش های اپوکسی بهترین گزینه جهت استفاده در این زمینه هستند.
برای موفقیت در این حرفه شرط اول یادگیری اصول اجرایی کار به طور صحیح می باشد. کار و اجرای موفق هنرجو، تابلو کار تبلیغاتی او بوده که به تبع آن می تواند پروژه های بیشتری اجرا کنند.

ورود به بازار کار کفپوش اپوکسی
برای ورود به بازار کار کفپوش اپوکسی، ابتدا باید یک دوره آموزشی مورد تایید لازم جهت آشنایی با نحوه اجرا- بایدها و نبایدها- متریال شناسی و طریقه نصب این کفپوش ها سپری نمایید.
انتخاب دوره آموزشی معتبر با سابقه و رزومه اجرایی قوی، نکته ی بسیار مهمی است که کارآموزان بایستی دقت کافی را در این زمینه مبذول فرمایند.
البته ورود به بازار کار کفپوش های اپوکسی کار چندان مشکلی نمی باشد و شما می توانید در یک دوره تخصصی، هر آنچه برای ورود به بازار کار کفپوش های اپوکسی نیاز دارید به صورت تئوری و عملی بیاموزید.

کارفرمایان در بازار کار کفپوش اپوکسی
کارفرمایان در این بازار کار و یا به عبارت دیگران مشتریان کفپوش اپوکسی عمدتاً پیمانکارانی هستند که پروژه های عمرانی را به دست گرفته اند و برای کف سازه خود، کفپوش های اپوکسی را در خواست می کنند، البته در میان کارفرمایان در بازار کار اپوکسی در برخی مواقع افرادی نیز یافت می شوند که هیچ اطلاعاتی درباره این کفپوش ها ندارند و لذا مجریان در بازار کار کفپوش اپوکسی باید پیش از انجام هر کاری این نوع از کارفرمایان را مجاب کنند که کفپوش اپوکسی چه مزایا و معایبی دارد و تمامی اتفاقات احتمالی که ممکن است در طول پروسه اجرای کفپوش های اپوکسی رخ دهد و نتایجی که پس از اجرا حاصل می گردد را برای این نوع کارفرمایان شرح دهند.
به خاطر داشته باشید که مجریان در بازار کار کفپوش اپوکسی باید حتماً به صورت تخصصی آموزش دیده باشند و اطلاعات فنی کافی در این زمینه داشته باشند. قطعا هیچ کارفرمایی تمایل ندارد پروژه خود را به یک فرد ناشی که تجربه ی کافی در این زمینه ندارد واگذار نماید.

دوره آموزشی تخصصی کفپوش اپوکسی مجتمع صنعتی ماندانا پلیمر
مجتمع صنعتی مانداناپلیمر به شماره ثبت ۳۱۲۰۴ بعنوان اولین شرکت تولیدی، اجرایی و اموزشی اجرای کفپوش سه بعدی در ایران و دارای کد مصوب برگزاری دوره اموزشی کفپوش از سازمان فنی حرفه ای کشور، گامی بلند در راستای عرضه متریال های فرموله شده ی درجه یک در بازار ایران و خارج از کشور برداشته است و از این رو اقدام به برگزاری دوره های آموزشی جهت اعطای عاملیت فروش و  نمایندگی اجرایی و فروش این کفپوش ها کرده است.
در این دوره آموزشی علاوه بر طرح کفپوش سه بعدی، متریال شناسی و اموزش ۸ طرح مختلف کفپوش اپوکسی  …. را به صورت تئوری و کاملاً عملی آموزش خواهید دید. در این دوره ها که به طور منظم برگزار می شوند، کارآموزان با کسب این مجموعه مهارت ها، نمایندگی موقت و انحصاری شرکت را اخذ کرده و شروع به کار و کسب درآمد می کنند و از این طریق موقعیت بسیار خوبی برای راه اندازی یک کسب و کار موفق و پولساز را به دست خواهند آورد.
این دوره آموزشی که به صورت کارگاه عملی بوده و در پایان دوره، مدرک معتبر ITC (قابل ترجمه)، گواهینامه ای برای پایان دوره آموزشی کارآموزان اعطا خواهد شد.

جهت مشاوره رایگان در مورد دوره های آموزشی با شماره های زیر تماس بگیرید:
+989364084035
+989124937897
۰۲۱۸۸۶۸۹۷۹۸