آب بندی انواع آبنما چگونه انجام می شود؟

یکی از الِمان های زیبایی در شهرها، باغ و ویلاها، آب نما ها می باشند.

 

یکی از اِلِمان های زیبایی در شهرها، باغ و ویلاها، آب نما ها می باشند. در آب نماهای مدرن، علاوه بر حرکت آب، ویزگی هایی نظیر نورپردازی و پخش موسیقی، مورد توجه قرار میگیرد. بسیاری از صاحبان آب نما در مورد نحوه نگهداری و طول عمر مفید آبنما ابراز نگرانی می کنند که بیشتر نگرانی ها در مورد نشت آب، است.

حفظ زیبایی و ثبات رنگ

از عوامل مهم در نگهداری و افزایش طول عمر آب نما، عایق بندی رطوبتی صحیح آن می باشد. عایق رطوبتی مورد استفاده در آب بندی آب نما، باسیتی به حفظ زیبایی این سازه هنرمندانه کمک کند. در چند دهه اخیر با کمک علم پلیمر، فرمولاسیون و ساخت عایق رطوبتی پلیمری، این امکان را فراهم آورد که عایق مورد استفاده در آب بندی آب نما، علاوه بر ایزولاسیون آن، باعث حفظ ماهیت و رنگ و زیبایی آن گردد و حتی در مواردی با انتخاب رنگ دلخواه، در رنگ بندی آن نیز، تاثیرگذار باشد.

دوام و ماندگاری بالا

نکته مورد توجه دیگر، مقاومت و پایداری عایق در برابر ضربات ناشی از آب در حال حرکت در آب نما است. عایق رطوبتی مورد استفاده بایستی سطحی صاف و یکدست و بدون درز و شکاف، ایجاد کند.

آنتی باکتریال بودن

با توجه به حضور آب برای مدت طولانی در محفظه آبنما، بهتر است این سازه، بصورت مکرر، تمیز  گردد تا از رشد چلبک و قارج در آن ها جلوگیری گردد. انتخاب عایق پلمری با داشتن مواد ضد قارچ و ضد جلبک میتواند این امر را تسهیل کند.

معرفی محصول عایق رطوبتی آب نما، فواره، حوض سیمانی و موارد مشابه

عایق رطوبتی پلیمری ویژه عایق کاری و رنگ  آبنما برند ایزوپل، نسل جدید عایق های رطوبتی منطبق بر استاندارد بین المللی انگلیس (BS EN ۱۴۸۹۱ ) می باشند که توسط مجتمع  صنعتی مهندسی مبتکران ماندانا پلیمر تولید و عرضه می شود.

این محصول به صورت مایع با رنگ های دلخواه در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد و به راحتی روی انواع سطوح اعمال شده و بعد از اعمال روی سطح، لایه ­ای مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت ایجاد کرده، چسبندگی بالایی بر روی سطوح مختلف داشته و مقاوم در برابر ضربه و سايش می باشد.

مجتمع صنعتی مهندسی ماندانا پلیمر دارای طیف گسترده ای از محصولات و سیستم های مناسب برای عایق کاری موفق می باشد. مشاوران و کارشناسان ما، با تجربه ی بالا و حضوری بالغ بر دو دهه در زمینه عایق سازی ساختمانهای تجاری، صنعتی و مسکونی، آماده مشاوره و همکاری با شما هستند.

همین امروز با ما تماس بگیرید:
۰۹۳۹۰۵۲۸۰۶۱ – ۰۴۱۳۳۲۵۴۰۰۵ – ۰۲۱۸۸۶۸۹۷۹۸